قوانین جبران خسارت
- اگر بسته شما با ظاهر آسیبدیده به دستتان رسید و بسته را از تیپاکسیار تحویل گرفتید، سقف مبلغ جبران خسارت برای بسته شما، تا سقف 50 درصد ارزش ثبت شده توسط فرستنده و بر اساس دستورالعمل و قوانین جبران خسارت تیپاکس انجام میشود. اما درصورتیکه بسته آسیبدیده را از تیپاکسیار تحویل نگیرید، جبران خسارت برای بسته شما تا سقف 100 درصد ارزش ثبت شده توسط فرستنده و بر اساس دستورالعمل و قوانین جبران خسارت تیپاکس انجام خواهد شد. برای مثال درصورتیکه ارزش بسته شما 5 میلیون تومان باشد، تنها 10 هزار تومان به هزینه ارسال اضافه میشود! پس در ثبت ارزش واقعی بسته کوتاهی نکنید تا درصورت مفقودی و یا آسیبدیدن بسته، مطابق ارزش واقعی بسته جبران خسارت انجام شود.
- برای دریافت خدمات جبران خسارت بهتر، درصورت آسیبدیدن یا مفقودی مرسوله، ارزش بسته ثبت شده خود را پس از ثبت سفارش بررسی کرده و درصورت مشاهده مغایر بودن مبلغ ثبت شده با ارزش واقعی بسته، با شماره 0218457 تماس گرفته و ارزش واقعی را اعلام کنید تا اطلاعات سفارش شما پیش از ارسال اصلاح شود.
- از تحویل بسته آسیبدیده و باز کردن آن بسته بدون حضور تیپاکسیار خودداری کنید. بسته آسیبدیده باید در حضور تیپاکسیار و یا زیر دوربین نمایندگی مربوطه باز شود، تا درصورت آسیب دیدن محتویات آن، طبق قوانین تیپاکس، جبران خسارت انجام شود.
- درصورت دریافت بسته آسیبدیده، تنها 24 ساعت بعد از تحویل برای ثبت شکایت فرصت خواهید داشت.
- هزینه عودت برای بستههای آسیبدیده که گیرنده از دریافت آن خودداری کرده است، صفر خواهد بود.
- درصورتیکه بسته شما در تاریخ معین شده به مقصد نرسید، بعد از گذشت 10 روز کاری میتوانید شکایت خود در خصوص مفقودی بسته را ثبت کرده و منتظر بررسی و تماس کارشناسان تیپاکس باشید.
شما هم میتوانید نظر بدهید.